• Онлайн магазин
      • За технологията
      • Магазини
      • За партньори
      • Новини
      • Дипломи
      • Мнения
      • bg
      • en
  • Нанотехнология възстановяваща двигатели с вътрешно горене

      • Продукти

        • RESURS за ДВГ работещи с минерални и полусинтетични масла

          RESURS за ДВГ работещи с минерални и полусинтетични масла

        • RESURS За ДВГ работещи със синтетични масла

          RESURS За ДВГ работещи със синтетични масла

        • RESURS-eco

          RESURS eco За ДВГ работещи на газ

        • RESURS Дизел За дизелови двигатели

          RESURS Дизел За дизелови двигатели

        • RESURS-moto

          RESURS Мото За четиритактови двигатели с мокър съединител

        • RESURS - Т За механични скоростни кутии и диференциали

          RESURS - Т За механични скоростни кутии и диференциали

        • RESURS - АТ За автоматични скоростни кутии и кормилни хидроусилватели

          RESURS - АТ За автоматични скоростни кутии и кормилни хидроусилватели

        • RESURS Адаптираща промивка на двигател

          RESURS Адаптираща промивка на двигател

      • Защо си струва

        • Тестване на RESURS в САЩ

          още
        • Къде изчезнаха 700 000 километра ?

          още
        • Практична инвестиция.

          още
        • За употребявани автомобили !

          още
        • МИТ или РЕАЛНОСТ !

          още
        • Испитания на RESURS - Дизел.

          още
      • Видео

        • RESURS за МОЯТА кола! - медиен партньор ТВ ЕВРОПА

          Друго видео
      • Особености

        • Особености

        Особености

        ОСОБЕНОСТИ
        В състава на добавката влиза порьозен хром. Този тип материал се използва във високоскоростни дизелови двигатели, работещи при големи натоварвания - Pz до 150 кг/см (Pz е максималното налягане в горивната камера), температура до 250оС и даже в двигателите на Формула 1. За осигуряване на необходимата надеждност, пръстените се покриват с галваничен порьозен хром. Плътният хром притежава висока износоустойчивост, но не се омаслява добре. При тези условия маслото просто не се задържа на пръстена. Изход бе намерен, като хромираното покритие се направи порьозно. Порьозният хром задържа маслото като гъба и материалът издържа натоварвания, които са недостъпни за материалите с плътно покритие.РЕСУРС се представя много добре в триещи се двойки от различен тип: хром-чугун (верига ангренажна), стомана-стомана (гърбица-тласкач), бронз-чугун (Колянов и разпределителен валове).

      • Сфера на използване
      • Особености
      • Предназначение
      • Как работи РЕСУРС?
      • Дозиране
      • Начин на употреба
      • Ефект от РЕСУРС
      • RESURS и разходът на гориво
      • РЕСУРС и екология
      • Резюме
      • Често задавани въпроси
      • РЕСУРС за двигатели
      • РЕСУРС за трансмисии
      • БЕЗПЛАТЕН ТЕСТ
      • Начало
      • Къде се продава
      • За партньори
      • Новини
      • Дипломи
      • Мнения
      • За технологията
      • Контакти
    • АС МОТОРС еоод

      : София 1619, бул. Цар Борис ІІІ, № 339
      : 02 957 16 28
      : 0886 387 000
      : office@asmotors.eu
      : www.asmotors.eu
    • Електронен онлайн магазин, фирмен уеб сайт, под наем, с готов дизайн и по ваш проект
  • Copyright © 2011 Resurs.bg. All rights reserved.